Het Groene Hart start campagne en iedereen kan aanhaken
Vakantie in eigen land zal de trend van 2020 zijn. Bijna alles kan weer. En toch blijft het op veel plekken nog te stil. Het Groene Hart wil bezoekers laten zien dat er hier heel veel kan, dat je er veilig opuit kunt trekken en hier prima vakantie kunt vieren.
Campagne #watKanInHetGroeneHart
Met de nieuwe campagne #watkaninhetgroenehart, informeert het Groene Hart haar bezoekers over de mogelijkheden. Zo zal men de komende tijd diverse uitjes onder de aandacht brengen via de online kanalen, off-line media, de nieuwsbrieven en de inzet van influencers.
Daarnaast werkt het Groene Hart samen met landelijke campagnes, zoals #hiermoetjezijn van het NBTC en #welkomteruginnederland. De campagne is een aanhaak-campagne waarbij alle ondernemers in de recreatie- en toerismesector in het Groene Hart kunnen meedoen. Maar ook bezoekers van het Groene Hart kunnen met de hashtag #WatKanInHetGroeneHart laten zien wat er kan.
Zo doe je mee!
Doe mee en gebruik de hashtag #WatKanInHetGroeneHart bij sociale media berichten over bijvoorbeeld uitjes en laat zo de leukste plekken in het Groene Hart zien. Meer info voor ondernemers lees je hier . Bekijk ook eens wat voorbeelden van het gebruik van de # uit de eerste campagneweek. Staat jouw favoriete plekje er al tussen?
Heb je vragen of wil je meer weten? Mail of bel gerust.
Lees ook het artikel over de campagne in het AD.
Door: Nieuwkoop Marketing
Foto: Campagnelogo en hashtag